Thursday 29 December 2011

Smoking is not a crime

Не съм пушач, надявам се в България най-после да се забрани пушенето на обществени места.НО. Имам приятели пушачи, не ги обвинявам, анатемосвам, заклеймявам, не им скачам щом запалят. Обаче днес в Метро ме потресоха надписите върху огормното количество кутии с цигари, в още по-огромните стекове. Не бях виждала всички варианти на заплаха за здравето НА ЕДНО Място и ми подейства доста странно. "Пушенето убива, убива децата ви, пушачите умират по-млади, пречи на потентността, на кожата, на незнамси какво... направо се зачетох като в книга. То бива вариации, бива чудо. Видя ми се прекалено. Представих си, ако съм пушач, как си купувам пакет и зачитам поредната заплаха, доста са, бас държа щяха да ме изненадват.
Не казвам, че пушенето е полезно, но не е ли прекалено лицемерно цигарите, като продукт, да го отнасят. Според мен алкохолът е съсипал далеч повече семейства от цигарите. Ако цигарите са такава заплаха, то защо ги произвеждат и продават. Ясно е защо.Все едно да пуснеш пакетчета мини- ядрена бомба в пикадили и да изпишеш КОЛКО е опасна, ама видите ли, днес има промоция.
Думата ми е за надписите, доста пресилено при положение, че животът си е наш, наша е отговорността. Малборо си е бизнес.

No comments:

Post a Comment