Thursday 1 April 2010

God Bless the Penicillin


Да, да, правилно.Пеницилинът. Благодарение на него сега пиша, ям, пиша есета, чета, ходя, движа се, а не съм полужив труп, който не може да говори с температура 39.
Чак днес прочетох, че ШОТЛАНДСКИ УЧЕН го е открил и ми стана смешно вече.Първият и категоричен антибиотик, които д-р Доновън предписа.Няма майтап.Да е жив и здрав, а и благодаря на гените си, че засега организмът ми е много friendly към всякаква лекарствена паплач.

Извод:Опичайте си акъла, ако сте в Шотландия, фактът,че грее слънце НЕ означава, че в следващата секунда няма вятър да прореже мозъчните ви клетки, докато катерите някои зелен хълм.
Настинките са коварни, знам, мамо, права се оказа.
Благодаря на майка ми и Камен, които телефонно ми помогнаха много и на Николова, която беше с мен.

Понеже вече звуча като баба ви на раздаване на Оскари, само да добавя, че е 1 април и много ми се иска това,което написах да беше само шега!Уви!

LIFE IS STRANGER THAN FICTION

No comments:

Post a Comment